......

28.04.2015 19:05

  Konečně si panička udělala čas a můžeme se pochlubit našim dalšim úspěchem. 25. 4. 2015 jsme se účastnili MVP v Českých Budějovicích. Krásné město, krásný výstavní areál, super lidi. Tentokrát jsem jela sama, Arletka zůstala doma. Rozhodla se hárat a já vše musela zvládnout bez její podpory. Ale jsem přece honič, který si umí poradit a poprat se vším a ostudu jsem neudělala. Chování suprové, přímo ukázkové.Ve výstavním kruhu jsme se sešli 4 krásný holky a teď která? Pan rozhodčí to neměl vůbec jednoduché. 

                     Výsledek :  Já Briggita z Hulinského Lesa V1, CAC,  CACIB, CAC ČMKU, BOB!!!

                                           Paničky radost je nepopsatelná. Vyběhala jsem jí vše co se dá.

                                                                         V1, CAC

                   

                                                                  CACIB, CAC ČMKU

                                                                                                             

                                                              BOB Vítěz plemene